ŠKODA AUTO stabileste noi recorduri: in anul 2018 a produs deja un milion de automobile

Mladá Boleslav, 18 octombrie 2018 – Miercuri, SKODA AUTO a produs automobilul cu numarul un milion, deci cu doua saptamani mai devreme decat in anul 2017. Acest eveniment inseamna, totodata, ca marca a atins pentru al cincilea an consecutiv vanzari de peste un milion. SUV-urile SKODA KODIAQ si KAROQ, precum si gamele OCTAVIA si FABIA au contribuit semnificativ la acest succes.

Michael Oeljeklaus, membru al Consiliului de Administratie SKODA AUTO, responsabil pentru Productie si Logistica, a declarat "Anul financiar actual ne demonstreaza ca gama moderna a marcii SKODA ne permite sa intram, in maniera sustenabila, pe noi segmente de clienti din pietele internationale. In ultimii ani, ne-am crescut in permanenta cifrele de productie si vanzari, iar acum am atins milionul pentru a cincea oara. Ne vom  continua strategia de crestere si in 2019. In acest sens, noua SKODA SCALA va juca un rol important, fiind un model nou, incadrat in segmentul A de mare volum."

Automobilul cu numarul un milion din acest an este o SKODA FABIA 1,0 TSI, finisata in nuanta Alb Moon si a iesit de pe banda fabricii din Mladá Boleslav in 17 octombrie. Modelul acesta de talie mica, recent actualizat, este cel mai popular model din gama SKODA, dupa OCTAVIA.

Cererea tot mai mare pentru modelele SUV SKODA KODIAQ si SKODA KAROQ subliniaza succesul campaniei SUV a marcii. Aceste modele prezinta astfel o mare importanta in portofoliul productiei tot mai mari a producatorului auto ceh, contribuind semnificativ la atingerea productiei de un milion de exemplare inca de la mijlocul lunii octombrie. SKODA KAMIQ este un model oferit exclusiv pe piata din China si completeaza gama SUV a marcii pe cea mai mare piata individuala a companiei. Modelul recent lansat, SKODA KODIAQ GT este al doilea SUV disponibil exclusiv pe piata chineza, reprezentand, de asemenea, o componenta de mare importanta in campania SUV desfasurata de SKODA pe piata din China.

Masurile de continuare si dezvoltare a succesului sunt ancorate in Strategia 2025 a marcii SKODA. Aspectele-cheie ale acestei strategii sunt mobilitatea electrica, digitalizarea companiei, a productiei si a produselor, precum si noi servicii de mobilitate si solutii de conectivitate. Alaturi de campania SUV de succes, compania se concentreaza asupra mobilitatii electrice, a digitalizarii si internationalizarii. Scopul este de a creste treptat, de la 103 la 120, numarul de piete pe care este activa marca SKODA.